پمپ وکیوم آبی با سیستم بسته

پمپ وکیوم آبی با سیستم بسته به طور کامل می توانید مایع بازیافت. ظرفیت موجود در سیستم ۵۰-۱۲۰۰ m3 / hr است. پمپ خلاء می تواند انواع متنوعی را برای سازگاری با برنامه های سخت ارائه دهد. از این سیستم ها می توان در پمپ های وکیوم رینگ مایع تک مرحله ای یا دو مرحله ای استفاده کرد.

در این کاربردها ، مشخصات فن آوری حلقه مایع ایده آل است ، اما تأمین مداوم آب یا وجود ندارد یا نیاز به حفظ دارد. بجای تأمین آب مداوم آب جدید پمپ خلاء به عنوان یک سیستم آب بندی معمولی ، از مخزن کوچک آب و مبدل حرارتی خنک شده در چیدمان حلقه بسته استفاده می شود. این نوع طراحی می تواند باعث شود که پمپ خلاء بدون گرم شدن بیش از حد به طور مداوم اجرا شود و برای از بین بردن گرما نیازی به مخزن بزرگ آب بسته شده ندارد. اگر سطح آب در مخزن مهر و موم به دلیل تبخیر خیلی پایین بیاید ، سوئیچ سطح آب برای محافظت از پمپ خلاء ، مدار زنگ را فعال می کند و به اپراتور اطلاع می دهد. کنترل PLC یک پیکربندی استاندارد است که می تواند امنیت بالاتری ، عملکردهای پیشرفته و مطمئن ترین عملکرد را فراهم کند.

از طریق سالها تحقیق در مورد استفاده از دستگاه خلاء حلقه بسته ، شرکت ما تجربه غنی در استفاده از واحد یکپارچه به عنوان تجهیزات کمکی پمپ استاندارد / موتور واحد جمع کرده است. ما واحدهای انتگرالی سری ۲be ، ۲BV ، ۲sy و zjz را از جمله جداکننده گاز مایع ، مبدل حرارتی ، لوله اتصال و غیره فراهم می کنیم. تجربه غنی و قدرت قوی ما در پمپ های خلاء ، کنترل موتور و کنترل الکتریکی راه حل های سیستم را به مشتریان ما ارائه می دهد.

پمپ وکیوم آبی با سیستم بسته

پمپ های وکیوم رینگ آب و کمپرسور باید به عنوان واحد کمپرسور به همراه سایر واحدها استفاده شوند. شرکت ما تجهیزات زیر را ارائه می دهد:

دستگاه رانندگی: موتور ، کوپلینگ و غیره؛

سیستم کنترل الکتریکی: کابینت سوئیچ ، دستگاه شروع نرم ، عکس و غیره؛

ورودی هوا مجهز به دریچه توقف است تا از بازگشت مایعات به سیستم در هنگام توقف کمپرسور جلوگیری کند.

جداکننده گاز مایع متعلق به یک مخزن تحت فشار ، برای جدا کردن گاز فشرده شده از سیال در لوله اگزوز نصب می شود.

کندانسور برای خنک کردن گاز و بخار میعان شونده در ورودی هوا نصب می شود و بدین ترتیب بار کمپرسور کاهش می یابد.

تبادل گرما برای خنک کردن مایعات کار ضروری است.

شیر لوله ای ، فیلتر ، فشار سنج ، فرستنده فشار ، فرستنده مقاومت حرارتی ، شیر برقی ، دریچه خلاء پنوماتیک و غیره

بسته به شرایط ، تجهیزات و سنجها اختیاری هستند و به ترتیب باید مشخص شوند.

ما به دلیل ارائه بهترین واحد خلاء حلقه بسته مشهور هستیم. سیستم ما به دلیل عملکرد عالی و ویژگی های طراحی بسیار خوب در بازار پذیرفته شده است. بنابراین ، این سیستم ها به شرط عدم نگهداری طولانی مدت از راندمان مکش بالایی برخوردار هستند.

تعمیرات پمپ وکیوم خشک تیغه گرافیتی

انتخاب پمپ خلاء خشک در فناوری نیمه هادی