چگونه گرمای پمپ وکیوم رینگ آبی را بر طرف کنیم

پمپ وکیوم آبی یک نوع از تجهیزات است که اغلب به طور گسترده ای استفاده می شود و دارای یک ساختار بسیار پیچیده در زندگی روزمره ما است. با این حال ، هنگامی که تجهیزات استفاده می شوند ، نمی توان آن را از پشتیبانی یاطاقان جدا کرد. بنابراین ، کیفیت یاتاقان به طور مستقیم تأثیر می گذارد که آیا تجهیزات می توانند به طور عادی مورد استفاده قرار گیرند ، اما بلبرینگ به دلیل استفاده طولانی مدت یا برخی عوامل بیرونی باعث ایجاد گرما می شود ، که این امر منجر به درجه حرارت کل تجهیزات می شود ، درجه افزایش می یابد. درجه خاصی از آسیب به تجهیزات ، سپس در روند استفاده ، علت تجهیزات تحمل گرمایش چیست ، چگونه آن را حل کنیم؟

یاتاقان یکی از قسمت های مهم محصولات پمپ وکیوم است که در عملکرد پمپ خلاء نقش مهمی دارد. در مورد پمپ خلاء نیز همین مسئله است. در عملکرد پمپ خلاء ، گاهی اوقات یاتاقان گرما ایجاد می کند که این امر تأثیر خاصی در عملکرد کلی پمپ خواهد داشت. دلایل گرمای پمپ خلاء چیست؟ دلایل زیادی برای گرم شدن پمپ وکیوم وجود دارد ، از جمله آن می توان به ترک خوردگی صفحه دو شیار ، خرابی مهر و موم انتهای شافت ، تحمل بارگذاری ، اثر حسی ، ظاهر صاف و آسیب تحمل اشاره کرد. در اینجا یک معرفی خاص است.

دلایل حرارت

۱٫ ترک خوردگی صفحه دو شیار: در صورت ترک خوردن صفحه شیر پمپ خلاء حلقه آب ، فشار هر دو طرف پروانه نامتوازن خواهد بود ، روتور دارای نیروی محوری خواهد بود که این امر باعث تشدید بار تحمل و عملکرد طولانی مدت خواهد شد. دمای تحمل را افزایش می دهد. در این زمان ، صفحه سوپاپ باید به موقع تعویض شود.

۲- تأثیر لرزش: هنگامی که بدنه پمپ یا بلبرینگ حسی بزرگ داشته باشد ، دمای تحمل بیش از حد بالا خواهد بود. بدنه پمپ خلا را بررسی کنید تا علت لرزش را پیدا کنید ، لرزش را از بین ببرید و دمای تحمل بهبود می یابد.

۳٫ پیش باربری بیش از حد بزرگ است: این وضعیت باعث کاهش درجه یاتاقان یا عدم تحمل ، افزایش دمای تحمل می شود ، بنابراین پیش بار تحمل پمپ باید کاهش یابد.

۴- خرابی مهر و موم انتهای شافت: در صورت بسته شدن مهر و موم بسته شدن انتهای شافت یا مسدود شدن کانال آب مهر و موم ، هوا از این شکاف های آسیب دیده وارد بدن پمپ می شود و در نتیجه کاهش مکش و عملکرد اگزوز خلاء حلقه آب ایجاد می شود. پمپ ، و نیروی محوری روتور ،

بار تحمل را افزایش داده و در نتیجه دمای تحمل را افزایش می دهد. در این زمان بسته بندی مهر و موم انتهای شافت را تعویض کنید.

۵- آسیب دیدگی: هنگامی که یاتاقان نورد شود و قفس بلبرینگ آسیب ببیند ، یاطاقان بیش از حد گرم می شود. وقتی خرس خراب شد ، بلبرینگ جدید را به موقع تعویض کنید.

موارد بالا دلیل گرمایش  پمپ خلاء حلقه آب است. در حقیقت ، بیشتر دلیل گرم شدن تجهیزات این است که قطعات داخلی تجهیزات آسیب دیده ، اما گرم شدن بلبرینگ تجهیزات باعث گرم شدن کل تجهیزات خواهد شد. بنابراین ، هنگامی که گرمایش بلبرینگ در فرآیند استفاده رخ می دهد ، لازم است دلیل گرمایش را دریابیم و سپس راه حل های مربوطه را دنبال کنید تا این مشکل حل شود ، البته برای کاهش وقوع این پدیده ، ما باید به طور مرتب تجهیزات را حفظ کرده و سپس عمر سرویس تجهیزات را افزایش دهید. انواع پمپ وکیوم